Ιταλοί δημοσιογράφοι στο Βόλο για τον τουρισμό


Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας - Νομαρχιακή Επιτροπή Τουριστικής Προβολής στα πλαίσια του Προγράμματος που εφαρμόζει για την Τουριστική Προβολή του Νομού φιλοξένησε αυτές τις μέρες αποστολή Ιταλών δημοσιογράφων.

Οι δημοσιογράφοι ανήκουν στο δυναμικό του γνωστού περιοδικού VILLE E CASALI που απευθύνεται σε αναγνώστες που έχουν υψηλές απαιτήσεις διαμονής και υπηρεσιών τουρισμού αλλά και σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για αγορά πολυτελών ακινήτων και επενδύσεων. Η πρόταση για την φιλοξενία τους έγινε από τα γραφεία του ΕΟΤ της Ρώμης μετά από έρευνα αγοράς που εκείνοι έκαναν.

Η κα Τζαβέλλα - Αδαμάκη δήλωσε μεταξύ άλλων «Η Νομαρχιακή Επιτροπή Τουριστικής Προβολής έχει από καιρό εκτιμήσει πως τα “βιωματικά” άρθρα που γράφονται σε έγκριτα ΜΜΕ του εξωτερικού είναι πιο αποτελεσματικά, πιο οικονομικά και διαβάζονται περισσότερο απ’ ότι απλές καταχωρήσεις διαφημιστικού τύπου.

Το προσωπικό της Δ/νσης Τουριστικής Προβολής της ΝΑΜ σε συνεργασία με Δήμους, ξενοδόχους και εστιάτορες καταβάλλει συνεχείς προσπάθειες και εκμεταλλεύεται κάθε τέτοια ευκαιρία ώστε η φιλοξενία που παρέχεται σε τέτοιες αποστολές να είναι ζεστή, ολοκληρωμένη και ποιοτική».

Πηγή: MagnesiaNews.gr

Τουρισμός? Ακίνητα?
Το ιταλικό έντυπο είναι περιοδικό με θεματολογία διακόσμησης. Η ακριβής μετάφραση του τίτλου του είναι "Βίλες και Αγροικίες". Δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ τι σχέση μπορεί το περιοδικό να έχει με τον τουρισμό, σε σημείο τέτοιο ώστε να κινητοποιούνται τόσες υπηρεσίες και επιχειρήσεις... Αλλά, ούτε και νομίζω πως θα μπορέσει να συμβάλλει στην τόνωση της αγοράς ακινήτων στο Νομό... Ίδωμεν...

Ξεκινάει νωρίς φέτος ο "Μουτζούρης".


Νωρίτερα ξεκινούν φέτος λόγω της ημερομηνίας του Πάσχα, τα δρομολόγια του «Τρένου του Πηλίου» του θρυλικού «Μουτζούρη», όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.

Έτσι, το τρένο του Πηλίου θα πραγματοποιήσει δρομολόγια την Μεγάλη Παρασκευή, το Μεγάλο Σάββατο και τη Δευτέρα του Πάσχα.

Η μαγευτική διαδρομή από τα Άνω Λεχώνια στις Μηλιές του Πηλίου, διάρκειας μιας περίπου ώρας, δίνει την ευκαιρία στον επιβάτη να περιπλανηθεί στον ορεινό όγκο του Πηλίου ανάμεσα σε πυκνή βλάστηση και παραδοσιακούς οικισμούς απολαμβάνοντας ταυτόχρονα την ονειρική θέα από την κορυφή του βουνού προς τον Παγασητικό.

Το τρένο του Πηλίου αναχωρεί από τα Άνω Λεχώνια στις 11.00 και από τις Μηλιές στις 16.20.

Για περισσότερες πληροφορίες και για προέκδοση εισιτηρίων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ειδικό γραφείο του Τρένου του Πηλίου, Ιάσονος 17 στο Βόλο και στο τηλέφωνο 24210 28555.

Στον αέρα οι «Μεσογειακοί Αγώνες 2013»


Το ενδεχόμενο της μη διεξαγωγής τους σε Βόλο και Λάρισα άφησε ανοιχτό ο κ. Γερουλάνος αν η ΔΕΜΑ δεν κάνει δεκτή τη δραστική μείωση του προϋπολογισμού τους.
Το «όπλο στο τραπέζι» της διαπραγμάτευσης με τη Διεθνή Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων έβαλε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος ξεκαθαρίζοντας χθες ότι, αν η ΔΕΜΑ δεν δεχθεί τη μείωση του προϋπολογισμού των Μεσογειακών του 2013 στον Βόλο και στη Λάρισα στο μισό αυτού που είχε προϋπολογισθεί από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, τότε «δεν θα γίνουν καθόλου»! Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Βήμα FΜ» ο κ. Γερουλάνος τόνισε: «Είναι πολύ μεγάλη πολυτέλεια για τη χώρα μας να διοργανώσει τους Μεσογειακούς Αγώνες.Τους κάνουμε όμως επειδή η προηγούμενη κυβέρνηση πήρε αυτή την απόφαση χωρίς κανέναν σχεδιασμό και μας εξέθεσε παγκόσμια. Σήμεραλοιπόνείναι μια πολύ δύσκολη απόφαση να μη διοργανώσουμε τους Μεσογειακούς, αλλά παρ΄ όλα αυτά είμαι έτοιμος να λάβω μια τέτοια απόφαση αν χρειαστεί».

Ειδικότερα για τον προϋπολογισμό της διοργάνωσης δήλωσε: «Μειώσαμε το κόστος διεξαγωγής των Αγώνων ακριβώς στο μισό και θέσαμε το θέμα στη Διεθνή Επιτροπή περιμένοντας την απάντησή της. Θέλουμε τη δέσμευσή της ότι θα πραγματοποιηθούν οι Αγώνες με αυτά τα νέα οικονομικά δεδομένα, διαφορετικά δεν θα γίνουν καθόλου». Επιπλέον ο κ. Γερουλάνος καταφέρθηκε κατά της επιλογής της προηγούμενης κυβέρνησης όσον αφορά τον προϋπολογισμό που «έγινε μόνο για να δημιουργηθούν στάδια και μεγάλα έργα. Ούτε ένα ευρώ δεν είχε προϋπολογιστεί για να προωθηθεί η Θεσσαλία στον διεθνή χώρο.Δεν υπήρχε ούτε ένα ευρώ προβολής. Ολα ήταν για να φτιάξουμε τα στάδια,δηλαδή όλα ήταν έργα για να βάλουν κάποιοι άνθρωποι λεφτά στην τσέπη».

Σ ύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού είναι ιδιαίτερα ενοχλημένος με τις απαιτήσεις που εγείρει η ΔΕΜΑ, αλλά και με τις διαρκείς οχλήσεις της προς την ελληνική πλευρά. Πρόσφατα μάλιστα διέρρευσαν από την πλευρά της ΔΕΜΑ πληροφορίες προς τον Τύπο για «κίτρινη κάρτα» στην Ελλάδα.

Σημειώνεται ότι στις 11 Ιανουαρίου ο γενικός γραμματέας Αθλητισμού κ. Πάνος Μπιτσαξής είχε κάνει λόγο για ακόμη δραστικότερη μείωση του προϋπολογισμού, ανακοινώνοντας ότι από τα 186 εκατ. ευρώ που ήταν αρχικά θα μειωθεί στα 60 εκατ. ευρώ, ενώ στην πορεία θα καταβληθεί προσπάθεια να πέσει στα 50 εκατ. ευρώ.

Από την πλευρά του υψηλόβαθμο στέλεχος της ΔΕΜΑ με το οποίο επικοινώνησε «Το Βήμα» δήλωσε άγνοια όσον αφορά το ελληνικό αίτημα για μείωση του προϋπολογισμού υποστηρίζοντας: «Το ύψος του προϋπολογισμού δεν είναι αρμοδιότητα της ΔΕΜΑ. Αυτό είναι θέμα της Οργανωτικής Επιτροπής και της Ελλάδας. Εμείς συζητάμε με την ελληνική πλευρά ορισμένες αλλαγές που μας έχουν ζητήσει όσον αφορά τον τόπο διεξαγωγής ορισμένων αθλημάτων, ενώ ενδιαφερόμαστε ιδιαίτερα για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων. Δεχτήκαμε, για παράδειγμα,να μη διεξαχθεί το γκολφ, όπως μας είχε ζητήσει η ελληνική πλευρά,και μπορεί να το κάνει μόνη της η διεθνής ομοσπονδία στη Χαλκιδική».

Πηγή: ΤΟ BHMA