Γούγλης, Τουρισμός και Πολιτική Μάρκετινγκ: Converting Lookers into Buyers


Σύμφωνα με τη Google Ελλάς, όροι που έχουν σχέση με το “διακοπές στην Ελλάδα” έχουν αυξηθεί συνολικά κατά 160% σε παγκόσμιο επίπεδο. Επίσης, ο όρος “κράτηση ηλιόλουστων διακοπών” έχει αυξηθεί κατά 300%. Επίσης, σύμφωνα με τα Google Insights for Search οι αναζητήσεις προέρχονται κυρίως από τη Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες

Ταξιδιωτικοί προορισμοί με το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης στις αναζητήσεις

• Σκιάθος 70%

• Μύκονος 60%

• Σαντορίνη 40%

• Κρήτη 40%

Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν απο την γνωστή εταιρεία τον Μάιο. Σήμερα όμως, μέσα Ιουλίου, τα πράγματα φαίνεται να μην είναι τόσο απλά... Η τουριστική κίνηση στα νησιά των Σποράδων και μαζί και στη Σκιάθο, μιας και η ανακοίνωση την αφορά, δεν αντικατοπτρίζει αυτή την αύξηση. Επαγγελματίες της περιοχής μάλιστα αναφέρουν μείωση σε σχέση με πέρσι ίδια εποχή, όποτε και το νησί "έβραζε" απο τουρίστες.

Τι μπορεί να συμβαίνει λοιπόν;